dimarts, d’abril 08, 2008

Deixar-ho tot pel teu somni? Alguns diuen que no, o potser dirien que si? Operación triunfo

Durant aquests dies estan emetent les proves de selecció dels nous concursants d'Operación Triunfo. Han convertit el càsting en una part més del xou, i aquí el personatge Risto Mejide ja s'està guanyant el sou. Imagino el seu contracte on diu "tienes que pegar caña, si no, a la calle". I això està fent.



Ahir va posar entre l'espasa i la paret una aspirant a concursant. Per sort ella va dir que no entraria al programa si havia de deixar la seva parella. Crec que la concursant sabia perfectament que el xantatge no era tal, i caldria veure què hauria passat realment si el xantatge fos real. M'hi jugo el que vulgueu a que, com a mínim, s'ho hauria pensat més vegades abans de contestar.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Como siempre con vuestro idioma,escribis para vosotros y estais en España...
Que pena dais.. en patera os mandaba con vuestro idioma a marruecos.

Anònim ha dit...

Anónimo, el chaval escribe en una lengua cooficial de su región, nada malo. Yo soy gaditano y me da coraje entender antes el inglés que el catalán u otras lenguas que se hablan en España, aunque sea más útil. Me he interesado un poco por la gramática y el vocabulario y aunque no los escriba leo perfectamente catalán y gallego. Aplícate el cuento y verás que no hablan para ellos mismos. Y si lo hicieran, les fuerza a ello gente como tú.

Anònim ha dit...

Yo no soy catalan. Pero lo primero estas mirando una pagina de una persona catalana, y su lengua es el catalan y el castellano porque asi lo dice la constitucion por lo que tiene derecho a publicar en catalan.
Lo mismo seria en mi caso si quisiera publicar en gallego por ser gallego..

Asi que no insultes por el idioma

Anònim ha dit...

os suenan las palabras tolerancia, libertad, cultura, identidad, respeto, etc.......Recomiendo tener un diccionaria a mano.....

La de Santiago ha dit...

Què trobeu si algu es dedica a comentar el post? No sé, dic jo que Jordi obre els comentaris a tothom per a que feu valoracions amb una mica de pertinença. Si no teniu res interessant a dir, llegiu i prou.