dilluns, de novembre 19, 2007

De viatge de nuvis ... on?

Bé, els que em veniu seguint ja ho sabeu, però per als que us heu incorporat darrerament ... El dia 30 de juny la Fanny i jo ens vam casar. No obstant, vam deixar el viatge per a més endavant. I ara, just quan us estic escrivint aquest post estem a punt d'anar a sopar després del primer dia en el nostre destí.

Aquí teniu una foto del que hem visitat avui ...
Estarem voltant fins al 4 de desembre, així que si no actualitzo el blog, ja sabeu que no és perquè no tingui res a dir sinó que potser no tinc connexió.

Fins aviat.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaya, vaya, con que a cambiar el estado civil y todo. Un saludo y felicidades desde Granada.
Saludos.

Xavi ha dit...

Cheeeeee, boluuudo....

Bea Marín ha dit...

Eiiiiiiiiiiii seguiré paso a paso vuestras visitas. Ya veo que habéis ido a La Boca, ahora no os perdáis Mataderos, los domingos por la mañana... imperdible, todo un canto a la antropología urbana.

Bea Marín ha dit...

Posdata: sopar carn, carn i més carn. No os perdáis la provoleta. Pizza con fainà, milanesa a la napolitana, sanguchitos de miga, submarino (pedidlo así, tal cual), asado de tira, bife de chorizo, entraña, cuidado que las raciones son muy grandes.
Y si queréis ver a mi madre... Palermo, frente al zoológico (no dentro de una jaula, jeje).
Insisto: Mataderos el domingo. El Tigre es imperdible, pero os conviene ir en una lancha colectivo normal, popular. Desde Retiro un tren y después la lancha.
Nada más por hoy.